Reklama, a nasze wybory żywieniowePolska Izba Mleka uczciła Światowy Dzień Mleka także w Łomży. W ramach projektu "Cykl Konferencji: Fakty i mity o mleku" sfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka przeprowadzono spotkanie, które było adresowane do grona osób kształcących się na kierunkach związanych z żywieniem człowieka w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Nr 4 w Łomży. Z ogromną uwagą i zainteresowaniem wysłuchaliśmy wykładu "Wpływ reklamy na nasze wybory żywieniowe" poprowadzonego przez panią dr n. med. Irenę Białokoz - Kalinowską. Uczestniczyli w nim uczniowie i grono nauczycielskie kierunków żywienia i usług gastronomicznych oraz hotelarstwa. Uczniowie będą mogli w przyszłości kształtować zdrowy styl życia.

Reklama, a nasze wybory żywieniowe Reklama, a nasze wybory żywieniowe Reklama, a nasze wybory żywieniowe Reklama, a nasze wybory żywieniowe
Reklama, a nasze wybory żywieniowe Reklama, a nasze wybory żywieniowe Reklama, a nasze wybory żywieniowe Reklama, a nasze wybory żywieniowe

Nasi partnerzy


politechnika atlas  prefbet rockwool gromada1 belfort1  Uniwersytet swps