
W naszym technikum hotelarskim uczniowie zdobywają szeroki zakres umiejętności praktycznych, które przygotowują ich do pracy w różnych działach hotelowych takich jak recepcja, gastronomia, służba pięter oraz dział Spa & Wellness.
W ramach działu Gastronomii uczniowie:
• Przygotowują i serwują różne rodzaje śniadań, takie jak klasyczne śniadania kontynentalne, wiedeńskie, angielskie, amerykańskie oraz bufety śniadaniowe.
Zajęcia obejmują naukę zarówno technik kulinarnych, jak i estetycznego podawania dań.
• Zapoznają się z zasadami przygotowania różnych rodzajów kaw i herbat, ucząc się rozpoznawania ich rodzajów oraz metod parzenia, a także jak podać je
W ramach działu Gastronomii uczniowie:
• Przygotowują i serwują różne rodzaje śniadań, takie jak klasyczne śniadania kontynentalne, wiedeńskie, angielskie, amerykańskie oraz bufety śniadaniowe.
Zajęcia obejmują naukę zarówno technik kulinarnych, jak i estetycznego podawania dań.
• Zapoznają się z zasadami przygotowania różnych rodzajów kaw i herbat, ucząc się rozpoznawania ich rodzajów oraz metod parzenia, a także jak podać je
zgodnie z wysokimi standardami hotelowymi.
• Poznają tajniki przygotowania popularnych koktajli bezalkoholowych, ucząc się technik miksowania napojów oraz dekorowania drinków, co stanowi istotną
część oferty gastronomicznej w hotelach.
W ramach działu Recepcja uczniowie:
• Uczą się obsługi systemów rezerwacyjnych, co umożliwia im zarządzanie rezerwacjami gości oraz dostępnością pokoi w hotelu.
• Przyjmują gości do hotelu, ucząc się procesów zameldowania i wymeldowania, udzielania informacji o dostępnych usługach hotelowych oraz odpowiadania
na pytania gości. Celem jest zapewnienie gościom jak najbardziej komfortowego i profesjonalnego pobytu.
• Udzielają informacji o usługach hotelowych, pomagając gościom w planowaniu pobytu, rezerwacji dodatkowych usług (takich jak SPA, masaże, transport)
oraz informując o atrakcjach turystycznych w okolicy.
W ramach działu Służby Pięter uczniowie:
• Uczą się, jak utrzymywać porządek w jednostkach mieszkalnych (pokojach gościnnych). Do ich obowiązków należy codzienne sprzątanie, uzupełnianie
artykułów higienicznych, a także reagowanie na specjalne życzenia gości. Dział służby pięter odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu komfortu i satysfakcji
gości.
Nasze technikum hotelarskie zapewnia pełne przygotowanie do pracy w branży hotelarskiej, oferując zarówno wiedzę teoretyczną, jak i umiejętności praktyczne, które są niezbędne w codziennej obsłudze gości i zarządzaniu hotelami. Uczniowie, dzięki nauce w różnych działach hotelowych, stają się wszechstronnie przygotowani do podejmowania pracy w tym dynamicznym rozwijającym się zawodzie.
• Poznają tajniki przygotowania popularnych koktajli bezalkoholowych, ucząc się technik miksowania napojów oraz dekorowania drinków, co stanowi istotną
część oferty gastronomicznej w hotelach.
W ramach działu Recepcja uczniowie:
• Uczą się obsługi systemów rezerwacyjnych, co umożliwia im zarządzanie rezerwacjami gości oraz dostępnością pokoi w hotelu.
• Przyjmują gości do hotelu, ucząc się procesów zameldowania i wymeldowania, udzielania informacji o dostępnych usługach hotelowych oraz odpowiadania
na pytania gości. Celem jest zapewnienie gościom jak najbardziej komfortowego i profesjonalnego pobytu.
• Udzielają informacji o usługach hotelowych, pomagając gościom w planowaniu pobytu, rezerwacji dodatkowych usług (takich jak SPA, masaże, transport)
oraz informując o atrakcjach turystycznych w okolicy.
W ramach działu Służby Pięter uczniowie:
• Uczą się, jak utrzymywać porządek w jednostkach mieszkalnych (pokojach gościnnych). Do ich obowiązków należy codzienne sprzątanie, uzupełnianie
artykułów higienicznych, a także reagowanie na specjalne życzenia gości. Dział służby pięter odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu komfortu i satysfakcji
gości.
Nasze technikum hotelarskie zapewnia pełne przygotowanie do pracy w branży hotelarskiej, oferując zarówno wiedzę teoretyczną, jak i umiejętności praktyczne, które są niezbędne w codziennej obsłudze gości i zarządzaniu hotelami. Uczniowie, dzięki nauce w różnych działach hotelowych, stają się wszechstronnie przygotowani do podejmowania pracy w tym dynamicznym rozwijającym się zawodzie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||