Dnia 26 października 2021r. odbyły się wizyty studyjne w podlaskich firmach zorganizowane przez PROTINUS Ośrodek Szkoleniowo - Badawczy dla 10 nauczycieli z Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 4 w Łomży. Nauczyciele branży budowlanej odwiedzili Firmę Danwood S.A., nauczyciele branży żywieniowej odwiedzili Powszechną Spółdzielnię Spożywców Społem w Białymstoku, a nauczyciele branży hotelarskiej- Hotel Ibis Styles Białystok.

 

Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży”
Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży”
Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży” Wizyty studyjne nauczycieli w podlaskich firmach w ramach projektu „Kompleksowy program rozwoju ZSTiO nr 4 w Łomży”   

Nasi partnerzy


 

politechnika atlas  prefbet rockwool gromada1 belfort1 Pwsiip  mt_ignore: